Dezvoltăm soluții de marketing strategice, bazate pe analize de date riguroase, pentru a identifica nevoile specifice ale brandului dumneavoastră într-un peisaj de piață dinamic.
Implementăm tactici de marketing digital de ultimă generație pentru a maximiza vizibilitatea și impactul brandului dumneavoastră.
Angajamentul nostru este de a genera creștere sustenabilă și avantaj competitiv pentru organizația dumneavoastră prin campanii publicitare eficiente și colaborări media strategice.
Transformăm viziunea în succes
Servicii
Cercetare de piață, branding, poziționare, planificare campanie, analiză performanță, marketing mix.
Strategia și planul de marketing reprezintă pilonii unei promovări de succes. Strategia conturează direcția generală, iar planul indică fiecare pas ce trebuie făcut în atingerea obiectivelor. Pentru stabilirea acestora, concepem un model alcătuit din șase etape:
1. analiza situației curente
2. definirea obiectivelor
3. dezvoltarea strategiei pentru atingerea obiectivelor
4. stabilirea tacticilor și acțiunilor
5. întocmirea planului de acțiuni și calendarului de marketing
6. monitorizarea și evaluarea performanței prin controlul acțiunilor.
Acest model oferă o abordare cuprinzătoare pentru planificarea și executarea strategiilor de marketing.
Identitate vizuală, ghid stil, logo, norme de utilizare logo, paletă cromatică, fonturi, coerență de brand.
Fotografii, producție video, copywriting, storytelling, spoturi publicitare audio (reclame).
Fotografiile de înaltă calitate și producțiile video sunt elemente vizuale de impact care duc la viață mesajele brandului, în timp ce copywriting-ul și storytelling-ul transformă conceptele în povești captivante și mesaje convingătoare.
Spoturile publicitare audio sunt folosite pentru a transmite informații ascultătorilor de radio ori utilizatorilor platformelor online.
Toate aceste materiale sunt create prin respectarea regulilor cuprinse în manualul de brand, pentru o prezență autentică pe piață.
Copywriting, storytelling, redactare editorială, texte publicitare (reclame), texte website articole blog, texte social media.
Copywriting și storytelling transmit valorile, personalitatea și mesajele cheie ale unui afaceri prin intermediul unor povești captivante pe diverse teme, de la modul în care a luat naștere brandul până la ilustrarea impactului acestuia asupra clienților.
Scrierea textelor acoperă toate aspectele comunicării brandului, de la mesajele clare și directe din reclame, la povești captivante cuprinse în articolele de blog – totul conceput pentru a susține o prezență coerentă și eficientă pe toate canalele de comunicare. Textele sunt elaborate de specialiști cu peste 20 de ani de experiență în comunicarea consistentă și de impact a mesajelor de marketing.Buletin informativ lunar/săptămânal, raport de activitate, revistă online, broșură.
Newsletter-ul, revista sau broșura online sunt unele eficiente în menținerea unei legături continue cu publicul-țintă al brandului. Scopul principal este de a furniza direct pe adresele de e-mail ale abonaților sau într-un format de tipul revistei digitale a unor informații relevante, noutăți, actualizări sau conținut de interes, inclusiv oferte speciale ori posibilitatea de înregistrare la evenimente sau promoții.
Prin această metodă brandul își consolidează relația cu clienții, pe care îi menține implicați și interesați.Comunicate de presă, advertoriale, comunicare proiecte europene.
Articolele de relații publice – PR (Public Relations) – sunt materiale special create pentru a promova branduri, companii sau evenimente în spațiul public și prin intermediul presei. Sunt concepute pentru a furniza informații relevante și interesante despre un subiect și pentru a atrage interesul publicului țintă.
Articolele de acest gen pot trata diverse subiecte, de la lansări de produse sau evenimente, până la relatări ale unor realizări ori știri din domeniul de activitate al companiei. Materialele sunt distribuite către publicații, site-uri de știri și alte canale de comunicare pentru a obține acoperire mediatică pozitivă. Articolele PR constituie un instrument esențial în strategia de construire și menținere unei imagini favorabile a brandului în ochii publicului.Campanii digitale, reclame tipărite, panouri publicitare, pliante, broșuri, spoturi video și radio.
Publicitatea online se concentrează pe promovarea pe internet, prin intermediul platformelor digitale precum site-uri web, rețele sociale, motoare de căutare și e-mail marketing. Este o modalitate care oferă flexibilitate în atingerea publicului țintă și furnizează date amănunțite despre performanța campaniilor.
Publicitatea offline se referă la campaniile tradiționale de promovare, cum ar fi cele prin intermediul televiziunii, a radioului, ziarelor și revistelor ori a bannerelor stradale și evenimentelor live. Avantajul este că în acest fel poate fi atins un public mai mare. În schimb, impactul și eficacitatea publicității offline pot fi mai dificil de măsurat.
Ambele tipuri de publicitate au un rol bine definit în strategiile de marketing, în funcție de obiectivele și publicul țintă ale campaniilor.